2012 m. rugpjūčio 25 d., šeštadienis

summer's review

Labas, pasaulėli!
Kaip gyvuojate, žmonės? Kas jūsų padangėje naujo? Pas mane - nieko ypatingo.
Visa vasara kartoju, kad nieko naudingo nenuveikiau, nepadariau, nesumąsčiau... Nutariau, kad reikia padaryti apžvalgą.
Tik pabaigusi dešimtąją klasę, su pagrindinio ugdymo atestatu rankose, išbėgau į meno mokyklą. Joje man buvo paskutinė diena. Keista... Atrodo, kad į muzikos mokyklą ėjau visą amžinybę, buvau pardavusi savo laisvalaikį, bet... Kažkoks keistas jausmas. Žinoma, dainuojant finalinę dainą susifeilinau labai smagiai. Oi, bent jau juoko buvo visiems... Pabaigiau viską su pagyrimu, negaliu tuo patikėti! Septynerius metus dainavau chorinio dainavimo klasėje, pažinau muzikinį raštą solfedžio pamokose, grojau gitara bei pianinu. Visus egzaminus išlaikiau aukščiausiu balu!






Ganėtinai sunku prisiminti tai, kas įvyko taipppppp seniai!
TIESA! Pačią pirmąją vasaros dienelę švenčiau savo 17 gimtadienį su artimiausiais draugais.







Gavau nerealią dovaną! Labai myliu savo drauges, kurios taip šauniai sumąstė! Jos žino, kad myliu PRANCŪZIJĄ! <3

Birželio 14 d. vykau į muzikos mokyklos meninę stovyklą. Labai dvejojau, ar į ją važiuoti, bet, kadangi tai paskutinieji metai, nutariau vykti. :)








Ačiū tiems, kurie lepino savo šypsenomis!MYLIU JUS! <3

Grįžau iš stovyklos, pamiegojau ~17 valandų, kėliausi anksti ryte ir skubėjau į darbą Kaune.  Suaugusių vyrą dirbau, viską, bet kas svarbiausia - su Rūtele! Džiugu, kad ji su manimi siautuliavo ir kilojo lentas net 2 savaites!



Vėliau, buvau nerealiailabai lauktoje "Dainų šventė 2012". Tai nuostabus renginys, kuriame dalyvavau jau antrą kartą. Šį kartą širdis labai virpėjo, kai mokytoja lipo į tribūną diriguoti tūkstantiniam chorui!


 Žaliosios!


 Mano brangiosios plaukučiai!



 Bemiegės naktys, stebint krepšinį! <3




Philadelphia! I love it! <3

Grįžau iš "Dainų šventės" ne viena - su votimi ant šlaunies. oouč! Išsimiegojau ir ką, į naują darbelį - laikraščio "Gyvenimas" redakcija.
Šis darbas man davė labai daug praktikos! Labai džiaugiuosi!


Darbavausi su miela praktikante iš mano išsvajotojo VU - Agne! :*

mmmmmmmmmm, kas daugiauuu... Plaukiau baidarėmis, nebuvau prie jūros... Buvau prie ežerų.
O daugiau...? NIEKO GERO! :D
Manau, kad tiek, kiek čia aprašiau - yra nemažai!
Myliuuuuks!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą