2012 m. rugpjūčio 25 d., šeštadienis

heeeey!

Sveiki! Hello! Bonjour!
Esu mergina, vardu Elena. Išvydau šį nuostabų, netikėtumų pilną pasaulį 1995 metais, pirmąją vasaros dienelę. Kvėpuoju šiuo tyru oru jau septyniolika metų ir nemažai dienelių. Turiu nuostabius tėvus, kurie yra tikrai tikrai šaunūs, kvaištelėjusį kompiuteristą brolį, močiutes, su kuriomis kartais susibaru, bet tuo pačiu - susitaikau bei pusbrolį su dviem pusseserėm. (neskaičiuoju nuostabių tetų, dėdžių, kaimynų ar dar ko!)
 Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad mano gyvenimas klotas rožėmis, o gal aš į jį žiūriu pro rožinius akius (?). Tikrai ne. Gyvenime turėjau ir blogų, ir gerų dienų. Manau, kad svarbiausia tai, jog mane supa t i k r a i šilti, draugiški ir atviri žmonės. Žinoma, visada atsiranda tų, kurie mėgsta sugadinti nuotaiką savo beviltiškais pasisakymais bei kalbomis. Visokių yra, visokių reikia.
Jaučiu tai, kad iškyla didelis, dideeelis klausimas, kodėl aš sugalvojau sukurti "blog'ą". Manau, todėl, jog viskas nebetelpa mano galvoje. Turiu tikrai daug pasakojimų, įvykių, patarimų, nuomonių... Esu įdomus žmogus. Manau, kad geriausiai mane apibūdinantys žodžiai: "degtukas" ir "kibirkštis" - užsiplieskiu labai greitai, tačiau "atvėstu" taip pat greitai, kaip užgesta degtukas.
Su manimi susipažinote.
Tikiuosi, kad šiek tiek susidomėjote ir skaitysite, seksite naujienas.
Myliu, bučiuoju!
Elena
Štai ir aš! Kartais velnioniškai pašėlusi, o kartais tyli, rami ir meniška būtybė!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą